Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Wielkie Oczy
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Zarządzenie Nr 1/2018 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dn. 9.01.2018 r. - Rejestr zmian, rejestr 1454, menu 9, artykuł 1454 - BIP - Urząd Gminy Wielkie Oczy”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Wielkie Oczy – 01.04.2022 r.'

Dnia 1 kwietnia 2022 r. (piątek) o godz. 8:30 w sali narad Urzędu Gminy Wielkie Oczy odbędzie się posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Wielkie Oczy.

Tematem posiedzenie będzie:

  1. Zapoznanie się z harmonogramem planowanych zamówień publicznych na zadania inwestycyjne przewidziane w planie na 2022 rok.
  2. Analiza kosztów oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wielkie Oczy za 2021 rok.
  3. Informacja o zastosowanych ulgach, odroczeniach i umorzeniach w podatkach za 2021 rok.
  4. Kontrola ściągalności zaległości finansowych z tytułu najmu, dzierżaw i bezumownego korzystania z gruntu gminnego w 2021 roku.
  5. Sprawy bieżące.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy!

 

Metryka

data wytworzenia
2022-03-25
data udostępnienia
2022-03-25
sporządzone przez
Małgorzata Machczyńska
opublikowane przez
Galek Marek
data wykonania
2023-08-29
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.